en dan eindelijk een bericht van jullie boerin.

15 maart 2008 - Dovre, Noorwegen

mijn schuldgevoel werd wel erg groot naar jullie toe, lieve vrienden! want, al meer dan twee weken ben ik hier in noorwegen en ik heb nog bijna niets van me laten horen.

lieke, je hebt gelijk, screw waarbenjenu.nl! en welkom reislogger!

ik heb op dit moment geen zin om een lang bericht te typen, ben een beetje suffig en sip, maar bekijk mijn foto's maar even!

de reden van mijn kleine sipheid op dit moment is dat ik me een beetje eenzaam voel. ik wil zo graag iemand van mijn eigen leeftijd om me heen! ik hoef die persoon niet eens aardig te vinden, het gaat me om samen een filmpje kijken, kletsen over christina aguilera (of een ander jongeren-thema, want van die christina weet ik de ballen!).

het boerenleven is erg stabiel, rustig en routineus. als routineus een woord is. het doet me wel goed, ik word er zelf ook rustig van. maar het brengt wel het ergste feestbeest in mij naar boven! hoe kut voor me dat de alcohol zo belachelijk duur is!

ja, jongens, het is erg met mij gesteld...nog even en jullie moeten mij met harddrugs komen inspuiten...

hum. ik las zonet mijn net-getypte-tekst en het baart me zorgen! wellicht jullie ook. maar no worries babes, alles kids. echt. ik moest even m'n ding kwijt. je weet je wel, een ei. want het is bijna pasen!

nou, toto en bekijk mn foto's even, okay?

dikke kus, van hedwig.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wendel:
    16 maart 2008
    hehe christina aguilera! daar moeten wij het maar eens een keer over hebben, zeer interessant onderwerp. even voor een update: ze heeft twee maanden geleden een kleine baby gekregen! ok, dat was mijn goede daad van vandaag!
    XXXXXXX
  2. Leonie:
    17 maart 2008
    heeey meid :) Ik dacht gister nog aan je! Ik ga straks eens lezen hier :) masar ik ben blij wat te horen xx
  3. Leonie:
    17 maart 2008
    oke dat verhaal van jou baart me geen zorgen, dat is normaal voor jou soort :P (het hedwigsoort) maar dat wendel weet dat Xtina a een babay heeft gekregen, dat baart me nou wel zorgen..
  4. Elke:
    20 maart 2008
    Heey Hedwig,
    Goed iets van je te horen! Ik begrijp je problemen wel.
    Ten eerste: routineus is niet het woord :P
    Ten tweede: om Leonie maar te herhalen heeft jouw soort inderdaad vaker last van dat soort aanvallen. Als je iets mist krijg je een aanval en ga je domme dingen doen. Gelukkig ben je goed in het omgaan met domme dingen (dankzij je bever-overlevingsinstinct) dus als je echt eenzaam bent en je wilt iets anders moet je dat maar doen.
    Ik mis je wel hoor! Ik heb af en toe echt dat beetje vieze (lesbische) seksgrapjes en de botheid van je nodig! (Werkt verfrissend) Veel succes en: ik wil best met je chatten over christina hoor :) en haar nieuwe baby?