slots zou trots op me zijn!

25 maart 2008

dus, by the way:

vorige week heb ik varkensbloedpannenkoeken gebakken! hmmm....¤geniet na¤ ze waren lekker!

neem serieus, je kan hier dus gewoon in de supermarkt emmertjes bloed kopen. op de verpakking staan allerlei recepten. vanwege mijn kookkunsten koos is de makkelijkste...

verder: eergister is er een koe dood gegaan. ik zag haar doodgaan. een raar trekje van me is dat ik door veel spanning een soort glimlach op mijn gezicht krijg. nou, dus het arme beestje was net een paar sekonden dood en met een onbedoelde grijns aaide ik haar. kwam erg verkeerd over op grete denk ik...

jongens, ik kijk ZO erg uit om weer terug naar maastricht te komen! de gedachte dat ik 'n verjaardagsfeestje ga geven en dat ik jullie allemaal weer ga zien vrolijkt me zo erg op! vooral 's avonds, als ik in bed lig, fantaseer ik dat ik bij jullie ben. op een niet erotische manier ;).  lekker op stap. naar de take 5, naar de lucky luke. maakt me echt geen hol uit wat we gaan doen, ik heb gewoon heel erg zin om met jullie te kletsen. en om je aan te randen, leonie! haha, nee just kidding.

vandaag ben ik weer alleen op d'n boerderij. wat eigenlijk ook wel relaxed is: harde muziek op en poepschrapen maar! poempiedoem, het ging wel lekker. en ik kreeg een venusheuvel-kopstoot van een kalfje die denkt dat ik haar moeder ben. ze is het babietje van de net gestorven koe en omdat ik haar melk geef, ziet ze me nu als haar mama. zooo schattig, ze loopt me achterna en likt me. en kwijlt me onder...iets minder...als kalfjes honger hebben, stoten ze met hun hoofd tegen de uiers aan om de doorstroming van melk te bevorderen. haha, als ik aan het werk ben, stopt lotte (zo heet het kalfje vind ik) haar hoofd tussen mijn benen en stoot hard tegen m'n kont. of ze gebruikt mijn voorkant. ietsje minder, want dat is toch wel gevoelig!

-ik moet toch wat- ;)

eigenlijk niet bijzonder veel te melden, behalve dat roman over 6 dagen komt, minder dan een week. tot ziens eenzaamheid!

marwa, drol, gaan we nou samen iets doen? oh en lieke...¤schaam schaam¤ ik dacht dat mn vader die 25 euro al laaang naar je vader had overgemaakt, maar dat is per ongeluk nog niet gebeurd! sorry!ik ga erachteraan!

en....oeh hester! hoe gaat het nou met you know who? koetjiekoe, i want details!

1. Marwa:
    25 maart 2008
    Oh! Dus dat was dat rode spul in die pan! Het zag er eigenlijk best lekker uit, maar ik dacht dat het iets fruitachtigs was...
  2. Hester:
    26 maart 2008
    Hedwig!
    Fijn dat je het eindelijk leuk hebt! (heb je volgende berichtje al gelezen) Maar bah, bloedpannekoeken :|
    Wanneer kom je weer terug? Ik wil dan wel met je drinken en op stap! En met you know who haha gaat het nog steeds goed :)
    Geniet er maar van daar! Ik ben nu namelijk heerlijk voor een tentamen aan het leren..

Kus